A JOLA márka
Cégünk, a Jola Csoport nyílászárók (bejárati és beltéri ajtók, ablakok, redőnyök, párkányok), parketták, laminált padlók, garázskapuk, valamint hőszigetelés forgalmazásával, és részben gyártásával foglalkozik.
A Jola Csoport a Parketta Diszkont láncból nőtte ki magát – ami 2001-ben alakult, majd fejlődött országos bolthálózattá – azonban termékkínálatának bővülése megkövetelte a márkanév megváltoztatását. Országosan mára 40 bolttal rendelkezünk. Természetesen további bővülést tervezünk, nagy öröm számunkra, hogy érezhetően nagy az igény egy korrekt szemléletű kereskedésre.
Cégünk – méretéből, beszállítói kapcsolataiból és logisztikai képességeiből kifolyólag – meghatározó résztvevője a piacnak. Sárváron valamint Szigetszentmiklóson nagyraktárral is rendelkezünk, mely felgyorsítja szállítási képességeinket.
Hogy miért fontos ez?
Beszállítóink tudják, hogy alapozhatják ránk a működésüket, azonban megköveteljük tőlük, hogy magas minőséget, teljes kiszolgálást és kedvező árat kapjunk tőlük, melyet közvetíthetünk vásárlóink megelégedésére.
Nem elegendő azonban a jó termék – jó áron elve, ha akár hónapokat is várnia kell a szállításra, ezért teherautóink a hét minden napján róják az utakat, kiszolgálva az üzleteinket – azaz Önt.
Üzletpolitikánk döntően a lakossági kiszolgálásra épül, ezért igyekszünk kisebb-nagyobb boltokkal jelen lenni regionálisan is, azonban közben természetesen jelen vagyunk nagyobb céges, intézményi és önkormányzati projektekben is, hiszen erőforrásaink ezt megengedik.
Szakembereinket megbecsüljük, legyen az beépítő, üzletvezető, irodista, vagy főkönyvelő. Fontos láncszemei a gépezetnek, magas szakmai követelményeket támasztunk (és támogatunk képzéseinkkel), de emellett legalább olyan fontos, hogy kollégáinkat emberi oldalról is úgy igyekszünk kiválasztani, hogy egy család lehessünk, az egészséges sokszínűség mellett egy alapértéket kövessünk: a tisztességes kereskedelem értékrendjét.
A tisztességes kereskedelem elve határozza meg az árpolitikánkat is! Mi nem jól akarunk keresni egy üzleten, hanem eleve jó üzletet akarunk kötni. Mi a különbség? Az, hogy a jó üzlet során mind a vevő, mind a kereskedő jól jár, tudja, hogy egy következő alkalommal is számíthat a másikra, megbízhat benne.
Üzleteinkben alsó-, közép- és felső kategóriás termékeket egyaránt megtalál, de célközönségünk alapvetően a magyar átlagember. Silány minőségű termékekkel, hányaveti szolgáltatásokkal, vagy inkorrekt akciókkal nem célunk rombolni a fent nevezett értékeket.
Márkanevet építünk, aminek a fent részletezett értékrend fontos része! A márkanév, „Brand” építésében számtalan fontos elem van, melyet a szakemberek, marketingesek, kommunikációs tanácsadók hosszasan tudnak részletezni, azonban egyet, a legfontosabbat sokszor kifelejtenek: Önt, a vásárlót!